13 Haz 2013
GEZİ PARKI DİRENİŞÇİLERİNİN DÜNYAYA SESLENDİĞİ VİDEO
Gezi parkı direnişçileri verdikleri mesajla ilgili bir video hazırlamışlar. Oldukça profesyonel hazırlanmış olan bu videonun en can alıcı yeri bence son sahneleri. Ellerine yüreklerine sağlık.
Ve bir de bir cümle var ki insanlığın tanımı gibi ; Şefkatli ve iyi kalpliyizdir. Cennetin kapılarını aralayacağız diye değil. Öncelikle doğru olduğu için.
Eğer izlemek isterseniz burayı tıklayın. Ve bence mutlaka izleyin.
Bu ülke bizim. Daha önce başka bir ülkede yaşayan biri olarak biliyorum ki, bir başka ülkede yaşayabiliriz ama hep burayı özleriz. Çünkü köklerimiz burada, geçmişimiz burada, akrabalarımız okul arkadaşlarımız hepsi burada.
Ne mutlu Türk'üm diyene
12 Haz 2013
ÇİLEK BİTMEDEN BİRŞEYLER YAPIN:)
Çilek zamanı bitmek üzere. Bence bitmeden değerlendirmek azım. Bir çok arkadaşım çilek reçellerini yaptı bile. Ben reçeli çok tüketmediğimiz ve aslında çok güzel yapamadığım için reçel yapmadım. Ama kışın tatlılarımda kullanmak için 2 kg. çilek alıp dondurucuya sakladım.
Çilek derin dondurucuda nasıl saklanır ki diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Çilekleri ayıklayıp güzelce yıkadıktan sonra içine çok az şeker karıştırarak blenderdan geçirdim. Sonra bir kapta dondurdum ve donmuş halini buzdolabı poşetlerine koyarak derin dondurucuya attım.
Size de tavsiye ederim. Kışın bu çilekle pasta yapabilirsiniz. tek yapmanız gereken donmuş çileği bir tencerede ısıtmak ve bir kaşık nişasta ile pişirmek.
Şimdiden afiyet olsun
Şafak
Çilek derin dondurucuda nasıl saklanır ki diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Çilekleri ayıklayıp güzelce yıkadıktan sonra içine çok az şeker karıştırarak blenderdan geçirdim. Sonra bir kapta dondurdum ve donmuş halini buzdolabı poşetlerine koyarak derin dondurucuya attım.
Size de tavsiye ederim. Kışın bu çilekle pasta yapabilirsiniz. tek yapmanız gereken donmuş çileği bir tencerede ısıtmak ve bir kaşık nişasta ile pişirmek.
Şimdiden afiyet olsun
Şafak
GEZİ PARKI DİRENİYOR
Bir vali düşünün bundan sonra polis kardeşlerinize emanetsiniz diyor. Saatler sonra duyuyorum ki Taksim yine karışmış. Her yer kan kokuyor, gaz kokuyor.
Bir başbakan halkına çapulcu diyor. Oysa Türk Dil Kurumuna göre çapulcunun anlamını "talancı, yağmacı". Eğer bu sivil halk çapulcu ise bizce Çapulcunun anlamı;
Ne yazık ki Halk Tv dışındaki kanallar yanlı yayın yapıyor. Yurt dışındaki Tv kanalları bile onlardan daha çok bilgi veriyor.
Olan yine halkıma oluyor...
Ç...ağdaş
A...tatürkçü
P...olitika üstü
U...zlaşmacı
L....aik
C...umhuriyetçi.
U...mutlu
A...tatürkçü
P...olitika üstü
U...zlaşmacı
L....aik
C...umhuriyetçi.
U...mutlu
Ne yazık ki Halk Tv dışındaki kanallar yanlı yayın yapıyor. Yurt dışındaki Tv kanalları bile onlardan daha çok bilgi veriyor.
Olan yine halkıma oluyor...
10 Haz 2013
EGE KARDEŞİNİN MEMESİNİ EMİYOR
İşin komik tarafı Efe Deniz meme emmiyorrrr.
KOCAMIN DOĞUM GÜNÜ VE BENİM YAPTIĞIM SÜPER PASTA
Geçen hafta eşimin 41. doğum gününü kutladık. Kırkbir kere maşallah ona. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye kendi ellerimle süper bir pasta hazırladım. İkili ilişkilerde erkeğin kalbine giden yol kesinlikle midesinden geçiyor :)
İşte tarifi;
Pasta keki malzemesi
3 yumurta,
3 fincan un,
3 fincan şeker
1/2 paket kabartma tozu
Yapılışı:
Şeker ve yumurtaları bir kapta beyazlaşana kadar çırpın. Un ve kabartma tozunu ekleyerek biraz sulu bir hamur elde edin.
Önceden yağlayıp unladığınız kelepçeli kalıba dökerek, 175 derece fırında pişirin.
Pastanın hazırlanışı:
Soğuduktan sonra keki 2 parçaya bölün. Benim kekim oldukça kabarmıştı bu nedenle ben üçe bölerek yaptım.
Birinci katı nescafeli süt ile hafif ıslatın ve içine hazır satılan dolgu kremayı sürün. Ben çilekleri minik minik doğrayarak içine katmıştım. İkinci katı kapatın. Keki yine nescafeli süt ile ıslatarak tarife göre hazırladığınız krem şantiyi sürün. Krem şantiden biraz ayırın ki onu şeker hamurunu yapıştırmak için kullanacağız. Üzerine muz ve damla çikolata dökün.
İşte tarifi;
Pasta keki malzemesi
3 yumurta,
3 fincan un,
3 fincan şeker
1/2 paket kabartma tozu
Yapılışı:
Şeker ve yumurtaları bir kapta beyazlaşana kadar çırpın. Un ve kabartma tozunu ekleyerek biraz sulu bir hamur elde edin.
Önceden yağlayıp unladığınız kelepçeli kalıba dökerek, 175 derece fırında pişirin.
Pastanın hazırlanışı:
Soğuduktan sonra keki 2 parçaya bölün. Benim kekim oldukça kabarmıştı bu nedenle ben üçe bölerek yaptım.
Birinci katı nescafeli süt ile hafif ıslatın ve içine hazır satılan dolgu kremayı sürün. Ben çilekleri minik minik doğrayarak içine katmıştım. İkinci katı kapatın. Keki yine nescafeli süt ile ıslatarak tarife göre hazırladığınız krem şantiyi sürün. Krem şantiden biraz ayırın ki onu şeker hamurunu yapıştırmak için kullanacağız. Üzerine muz ve damla çikolata dökün.
üçüncü ve son parçayı kapatın, kalan nescafeli süt ile ıslatın.
ayırdığınız krem şantiyi her tarafa yayın.
Sıra geldi şeker hamurunu açmaya. Açarken yapışmaması için nişasta kullanabilirsiniz.
Açılan hamuru pastanızın üstüne kapatın ve elinizle hafifçe bastırarak iyice yapışmasını sağlayın. Sıra geldi süslemelere. Bundan sonrası hayal gücünüze kalmış.
Afiyet olsun
EGE'NİN ARKADAŞLIĞA BAKIŞ AÇISI
Hafta sonu Ege babası ile havuzdaydı. Onları havuzdan toparlama görevi bana kaldı yine. Gidince gelmek bilmiyorlar. Tam çıkış zamanı Ege bir arkadaşı ile kavgaya tutuştu. Babası ikisini de durdurup, "Ayıp değil mi siz arkadaş değil misiniz" diye sordu. İşte o diyalog dört yaşındaki oğlumun daha bu yaşta arkadaşlığı az da olsa kavradığının sinyallerini verdi bana ve mutlu oldum.
Baba : Ayıp değil mi siz arkadaş değil misiniz?
Ege: Hayır değiliz.
Baba: Nasıl değilsiniz? Beraber havuza girmediniz mi? Birbirinizi tanımıyor musunuz?
Ege: Evet tanıyoruz ama tanıdığız diye arkadaş değiliz. Her tanıdığımız arkadaşımız olmaz
tamam mı?
Bir çok insan arkadaşlık ile tanıdıklığı karıştırırken, Ege'nin arkadaşlığa bakış açısı beni etkiledi. Bir ara çaktırmadan arkadaşlığa bakış açısını tam olarak öğreneceğim.
Sevgiyle kalın
Baba : Ayıp değil mi siz arkadaş değil misiniz?
Ege: Hayır değiliz.
Baba: Nasıl değilsiniz? Beraber havuza girmediniz mi? Birbirinizi tanımıyor musunuz?
Ege: Evet tanıyoruz ama tanıdığız diye arkadaş değiliz. Her tanıdığımız arkadaşımız olmaz
tamam mı?
Bir çok insan arkadaşlık ile tanıdıklığı karıştırırken, Ege'nin arkadaşlığa bakış açısı beni etkiledi. Bir ara çaktırmadan arkadaşlığa bakış açısını tam olarak öğreneceğim.
Sevgiyle kalın
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)















