Merhaba,
Biliyorsunuz bu yaz oldukça fazla gezdik. Aracımız olmadığı için -ki ben gereksiz buluyorum, gezdiğimiz yerlerde aracı kiralama şirketlerinden temin ettik.
Bunlardan biri de Karadeniz gezimizde bize eşlik eden aracın kiralama şirketi olan Sartes Oto Kiralama idi. Anlaşmamız süresince hiç bir sorunla karşılaşmadık. O nedenle size bugün firmadan bahsetmek istiyorum.
Karadeniz bölgesi ülkemizin en fazla göç veren bölgelerinden biri. Bunların nedenlerinin başında da çalışılacak yeterince iş olmaması geliyor. Ayrıca son yıllarda özellikle Trabzon'a Arap ülkelerinden hem turist olarak hem de yerleşmeye gelen çok kişi var. Bu nedenle bilindik araç kiralama şirketlerinden bir çoğunda araç yoktu ve olanlarda da fiyatlar oldukça fazlaydı.
Araştırma yaparken Sartes Oto Kiralama şirketi ile karşılaştım. Şirket 1998 yılından beri faaliyet gösteriyor, uzun süredir piyasada olmaları aslında güvenirliliğini bir nebze de olsa kanıtlıyor diye düşündüm. Hakkında şikayet olup olmadığını araştırdığımda hiç bir şikayete rastlamadım. İnternet sitelerini incelediğimde ise araçların yeni oluşu ve fiyatlarının oldukça uygun oluşu dikkatimi çekti. Facebook sayfalarına mesaj attım, mesajıma hemen yanıt verdiler. Hatta yolculuk sırasında gideceğim yerler ve bulunduracağım bagaja göre bana araç önerisinde bile bulundular.
İsterseniz internet sitelerinden rezervasyon yapabileceğiniz gibi firma ile yazışarak da aracınızın işlemlerini sonlandırabiliyorsunuz. Kiralayacağınız süreye göre fiyatlar farklılık gösteriyor. Daha uzun süre kullanmak daha az ücret ödemek demek.
Aracınızın rezervasyonunu yaptıktan sonra belli bir miktarı onlara havale yapmak gerekiyor ve size gönderdikleri sözleşmenin bir nüshasını imzalayarak kendilerine mail ya da faxla gönderiyorsunuz. Ardından hava alanından aracınızı teslim alıyorsunuz. Yakıt deposu size nasıl teslim edilmişse öyle teslim ediyorsunuz. Genelde de çok az oluyor depoda. Uçak ile gitmediğinizde dilerseniz Trabzon merkezde yer alan ofislerinden de aracınızı teslim alabiliyorsunuz. Ödemenizin kalan kısmını kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.
Araçların büyük çoğunluğu yeni. Biz bize teslim edilen araçtan memnun kaldık. Bir sonraki yolculuklarımızda da aynı firmayı kullanmayı planlıyoruz.
Mercedesden Toyotaya, Pegaut dan Renaulta ve daha bir kaç markaya geniş araç yelpazeleri var. Eğer yolunuz Trabzon'a düşerse başka firma aramayın derim ben.
Sevgilerimle
Şafak
4 Ara 2014
29 Kas 2014
SADE DÖNER & IZGARA - MUTLAKA ZİYARET ETMELİSİNİZ.
Merhaba,
Bankacılık zor meslektir bilenler bilir. On sene o mesleği yaptıktan sonra Ege'nin ruh sağlığının bozulmaya başlaması ve çalıştığım bankanın batıp bir başka bankaya satılması sonucu yaşadığım gerginlikler nedeniyle işten ayrılmıştım. O dönemde benim gibi birçok meslektaşım ya başka bankaya geçti ya da sektör değiştirdi. Bunlardan biri de arkadaşım Ömer Yılmaz. Kendisi Güneşli'de oldukça şık ve hijyenik bir yer açtı.
İçerisi çok düzenli ve temiz.Vitrinine baktığınızda iştahınız daha da artabilir :)
Peki fiyatlar nasıl dediğinizi duyar gibiyim. Buyurun siz inceleyin.
Facebook sayfası için Tık Tık
İçerisi çok düzenli ve temiz.Vitrinine baktığınızda iştahınız daha da artabilir :)
Sabahları kahvaltı ya da soğuk sandviç çeşitlerinden birini seçebilirsiniz.
Öğlen ve akşam yemeklerinde de bol seçenek var. Özellikle çalışanlar için öğlen yemeklerinde uygun olacağını düşünüyorum.
Özel mantı günleri de var.
Dilerseniz paket servis talep edebiliyorsunuz.
Yolunuz o taraflara düşerse mutlaka ziyaret edin. Benden de çok selam söyleyin olur mu :)
Sevgiler
Şafak
ALİ GÖDE ŞALGAM SUYU #GARDENEVENT
Merhaba,
Mayıs ayında gittiğim #gardenevent etkinliğine sponsor olan firmalardan biri de Ali Göde şalgam sularıydı. Şalgam suyu benim de severek tükettiğim içeceklerden biri. Acılı ve acısız olarak üretilen Şalgam suyunun her türlüsünü severek içiyorum. Şalgam suyunun en önemli ham maddesi mor havuç.
Mor havucun A vitamini açısından oldukça zengin olduğu ve özellikle göz sağlığı için çok faydalı olduğu bilimsel bir gerçek. Kolesterol ve bağırsaklara da çok faydalı. Ayrıca iştah açıcı ve vücuttaki toksinleri atıcı özelliği var.
Şalgam suyu çoğunlukla Adana'da üretiliyor ve güney illerinde çok fazla tüketiliyor. Mesela rakı içerken su yerine şalgam suyunu tercih edebilirsiniz ve daha geç sarhoş olmanızı sağlıyor bu da benden küçük bir tiyo olsun ;)
Ali Göde Şalgam suları da 1930 yılından beri piyasada. Adana'da kendilerini tanımayan yok. Babaları bu işi başlatmış. Kuruköprü'de bir efsane olduğu söyleniyor. Şimdi ise oğul ve torun bu işi sürdürüyor
Bulguru mayaladıktan sonra, mor havuç ve şalgamla beraber dut ağacından yapılan özel fıçılara konuluyor.
Bir süre fıçılarda kalıp, parçalanmaya başlayınca da süzülerek sadece suyu bırakılıyor. Acılı yapmak için de çeşitli baharatlar kullanıyorlar. Rengini veren mor havuç. Bazıları bu mor havuca kırmızı havuç ya da siyah havuçta deniyor.
Diğer şalgam sularından bir farkı da daha az tuz kullanılması. Sadece mayalanma döneminde tuz katılıyor. İçinde katkı maddesi, limon tuzu veya koruyucu olmadığının da garantisini veriyorlar.
Son zamanlarda bir çok televizyon kanalına da ev sahipliği yapmış olan firmanın Adana'da 2 şubesi bulunmakta
İstanbul'da bazı yerlerde bulabileceğiniz gibi isterseniz internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz.
Facebook sayfalarına ulaşmak için Tık Tık
Sevgilerimle
Şafak
Not: Resimler firmanın facebook sayfasından alınmıştır.
27 Kas 2014
TÜRK KAHVESİ SEN NE HARİKA BİR ŞEYSİN
Merhaba,
Türk kahvesi sevmeyen var mıdır? Peki içtikten sonra fal bakabilen biri var mı diye sormayan bir kadın :) Sanırım yoktur. Hatta artık internet üzerinden fallarımıza bakıyoruz.Tıpkı benim gibi.
Ne demişler fala inanma falsız da kalma :)
Benim de çok sevdiğim ve Ege'yi okula bırakıp Efe'yi de uyuttuktan sonra bana kalan o kısacık zaman diliminde Türk kahvesi içmeden duramam.
Burada size kahvenin hikayesini ve nelere yaradığını anlatmayacağım. Seyretmenizi istediğim bir video var, onu paylaştım.
Yabancıların gözünden buyurun Türk Kahvesine.
Sevgiler
Şafak
25 Kas 2014
SNOWPARK DA EĞLENCEYE DAVETLİSİNİZ. -bir izleyicime giriş hediyesi yazımı okuyan herkese %50 indirim -hediye sahibini buldu
Herkese merhaba,
Cumartesi günü sevgili Hassas Anne Ece'nin daveti üzerine Torium Alışveriş Merkezinde bulunan Snowpark'da #annelersnowparkda etkinliğindeydik. Eşim iş seyahatine gittiğinden az kalsın katılamayacaktık ama kız kardeşim imdadımıza yetişti. Hem eniştesinin yokluğunda yalnız kalmamız sorununu da böylelikle çözdük. Süslendik, resim çektirdik ve oğluşumla yola koyulduk :)
Daha önce Ege ve babası ben Efe Deniz'e hamileyken Snowpark'a gitmişlerdi. Ege'nin hep birlikte de gidelim istediğini ise bir türlü gerçekleştirememiştik. O nedenle bu bize çok iyi geldi. Baksanıza ne kadar küçük :)
Snowpark basın bültenini sizinle paylaşmak istiyorum. Nasıl bir yer olduğunu merak edenler için bilgi niteliğinde.
GERÇEK KARDA BENZERSİZ EĞLENCE
Dört mevsim kış sporlarının yapılmasına ve kar oyunlarının oynanmasına olanak
sağlayan Türkiye’nin ilk snowparkı “Torium Snowpark” çocuklara ve ailelerine gerçek kar üzerinde alternatif bir eğlence fırsatı sunuyor.
Torium Alışveriş Merkezi içerisindeki Türkiye’nin ilk ve tek kapalı kar eğlence merkezi “Torium Snowpark”ın, kar kalitesi ve atmosferi ile Uludağ ve Kartalkaya gibi önemli kayak merkezlerini aratmıyor. Aileler ve çocuklar , büyük küçük herkes eğlence alanında kar yarışmalarından kızakla kaymaya, kartopundan kardan adam yapmaya kadar birçok eğlenceli kış oyununu oynayabilecek ve kış atmosferinin tadını doyasıya çıkarabilecektir.
Ayrıca uzman eğitmenler tarafından hazırlanan programlarla Snowpark, 100 metre uzunluğundaki 6 sıçrama rampalı snowboard ve kayak eğitim parkurlarıyla kış sporuna ilgi duyanlar için haftanın 7 günü hizmet veriyor. Ziyaretçiler, eğlence alanında bulunan 9 adet Snowtubing parkurunda gönüllerince kayabiliyorlar. 130 kişi kayak ve snowboard pistlerinden, 70 kişi ise aynı anda Snowpark’tan yararlanabiliyor. Misafirler kıyafet dahil her türlü kayak
malzemesini yanlarında taşımaya gerek duymadan tesisten temin edebiliyor.
Bilgi için;
0212 699 69 70
snowpark@torium.com.tr
http://www.snowpark.com.tr
ÜCRET BİLGİLERİ – SNOWPARK
KİŞİ BAŞI GİRİŞ
Hafta içi: 20 TL Hafta sonu ve resmi tatiller: 27 TL | |
ANNE+BABA+1 ÇOCUK
Hafta içi: 50 TL
Hafta sonu: 70 TL
|
ANNE+BABA+2 ÇOCUK
Hafta içi: 60 TL
Hafta sonu: 80 TL
|
· *Giriş ücretine kar botu, mont ve eldiven kullanımı dahildir.
· *Her ziyaretçi 20 dakika Snowtubing kullanım hakkına sahiptir.
· *Ekstra kullanımlar ücrete tabidir.
Şimdi gelelim sizi de ilgilendiren güzel habere. Katılan bloggerların takipçileri içinde güzel bir jest yaptılar. Bu blog yazısını okuyan ve takipçimiz olan bir izleyicimize de aynı şekilde snowpark giriş bileti hediye etmemize olanak tanıdılar. Yapmanız gereken yazımı herhangi bir sosyal medya platformunda paylaşmak ve BU BLOG yazısının altına linkinizi bırakmak. Hafta içi kullanabileceğiniz davetiye ile 3 kişi gidip eğlenebilirsiniz.
Kazanamazsanız ise üzülmeyin. Ekte ki görselin çıktısını alarak gişeye teslim eden herkes %50 indirimli olarak ziyaret edebilir. Son kullanma tarihi 31 Aralık 2014
Snowparkın ardından Kelebekler Sergisini gezmeye koyulduk. Bir Kelebeğin nasıl oluştuğunu anlatan, harika bir interaktif sergi. Çocuklar bu sergide hem eğlendi hem öğrendi. Yine aynı şekilde blogumun ismini söyleyerek oraya da %50 indirimli girebilirsiniz.
· ÜCRET BİLGİLERİ – KELEBEKLER SERGİSİ
· 1 ÇOCUK 20 TL. 1 EBEVEYN 10 TL.
· 2 ÇOCUK TOPLAM 40 TL. – EBEVEYN ÜCRETSİZ
ADRES BİLGİLERİ
TORIUM AVM
Saadetdere Mahallesi E-5 Üzeri
Haramidere - İstanbul
T: (0212) 699 90 50
(0212) 699 90 50
TORIUM AVM
Saadetdere Mahallesi E-5 Üzeri
Haramidere - İstanbul
T: (0212) 699 90 50
Bu güzel günün sonunda mutlu mesut evimize döndük. Tabi yol boyunca "yine gitcez di mi anne" diyen Ege'nin hiç susmadan tekrarlaması eşliğinde :)
Bu fırsatı mutlaka kullanın. Hepinize sevgiler.
Şafak
22 Kas 2014
PAZARTESİ SENDROMUNU ÜZERİNİZDEN ATIN
Merhaba,
Bugün sizinle bir basın bültenini paylaşmak istiyorum. Pazartesi geceleri Saat 18:00 de, pazartesi sendromunun etkilerini üzerinizden atmak için sizi Çok Çalıştım Ya etkinliğine davet ediyorlar :)
Akşama özel 18:00 - 22:00 saatleri arasında Mojito 15tl'ye satılmakta. Yanında ise Pizza Mojito ikramları bulunuyor. Etkinliğe giriş için ücret ödemiyorsunuz
İşte daha önce Çok Çalıştım Ya diyenlerin katıldığı etkinlik günlerinden eğlenceli kareler
Çok Çalıştım Ya!
“Sendrom” kelimesini hayatımıza sokan, hatta sokmakla kalmayan
sendromun dibidir aslında. Ofiste en çok saate baktığımız, işten çıkmak
için can attığımız, geçse de gitse dediğimiz ilk iş günüdür.
Şimdi tabuları yıkma vakti!
10 Kasım Pazartesi, Taksim’deki şirketlerin saate bakıp işten çıkmayı
beklemesinin sebebi artık değişiyor. Çünkü “Yeni Pazartesiler” işten
çıkıp, Mürekkep’e gelmek için var!
İş stresini yenmenin en kolay yolu, yeşil ve naneden geçer dedik ve çok
beğenilen özel Mojito’larımızı sadece “çok çalışanlara” özel 15 tl yaptık.
Sadece davetlilerin alındığı ve yaz esintilerinin hakim olduğu “yeni
Pazartesiler” tüm ay boyunca Mürekkep’te; yenilikler ve sürprizlerle seni
bekliyor unutma!
“Çok Çalıştım Ya” etkinliğimize dahil olmak için daha önce katılan
davetlinin artı 1’i ya da bizim davetlimiz olman yeterli. 18:00 -21:00
saatleri arasında görüşmek üzere!
Mürekkep
#ÇokÇalıştımYa
www.cokcalistimya.com
Mürekkep Taksim: Refik Saydam Cad. No:15/A Beyoğlu
Telefon: 0 (532) 316 05 00
Facebook: www.facebook.com/murekkepp
Twitter: www. twitter.com/murekkeps
Instagram: www.instagram.com/murekkeps
SnapChat: Murekkeps
Bu bir basın bültenidir.
Gideceklere şimdiden iyi eğlenceler. Malum ben hafta içi bir yere gidemiyorum. Benim için evde kalmak her gün sendrom :)
Şafak
Bugün sizinle bir basın bültenini paylaşmak istiyorum. Pazartesi geceleri Saat 18:00 de, pazartesi sendromunun etkilerini üzerinizden atmak için sizi Çok Çalıştım Ya etkinliğine davet ediyorlar :)
Akşama özel 18:00 - 22:00 saatleri arasında Mojito 15tl'ye satılmakta. Yanında ise Pizza Mojito ikramları bulunuyor. Etkinliğe giriş için ücret ödemiyorsunuz
İşte daha önce Çok Çalıştım Ya diyenlerin katıldığı etkinlik günlerinden eğlenceli kareler
Çok Çalıştım Ya!
“Sendrom” kelimesini hayatımıza sokan, hatta sokmakla kalmayan
sendromun dibidir aslında. Ofiste en çok saate baktığımız, işten çıkmak
için can attığımız, geçse de gitse dediğimiz ilk iş günüdür.
Şimdi tabuları yıkma vakti!
10 Kasım Pazartesi, Taksim’deki şirketlerin saate bakıp işten çıkmayı
beklemesinin sebebi artık değişiyor. Çünkü “Yeni Pazartesiler” işten
çıkıp, Mürekkep’e gelmek için var!
İş stresini yenmenin en kolay yolu, yeşil ve naneden geçer dedik ve çok
beğenilen özel Mojito’larımızı sadece “çok çalışanlara” özel 15 tl yaptık.
Sadece davetlilerin alındığı ve yaz esintilerinin hakim olduğu “yeni
Pazartesiler” tüm ay boyunca Mürekkep’te; yenilikler ve sürprizlerle seni
bekliyor unutma!
“Çok Çalıştım Ya” etkinliğimize dahil olmak için daha önce katılan
davetlinin artı 1’i ya da bizim davetlimiz olman yeterli. 18:00 -21:00
saatleri arasında görüşmek üzere!
Mürekkep
#ÇokÇalıştımYa
www.cokcalistimya.com
Mürekkep Taksim: Refik Saydam Cad. No:15/A Beyoğlu
Telefon: 0 (532) 316 05 00
Facebook: www.facebook.com/murekkepp
Twitter: www. twitter.com/murekkeps
Instagram: www.instagram.com/murekkeps
SnapChat: Murekkeps
Bu bir basın bültenidir.
Gideceklere şimdiden iyi eğlenceler. Malum ben hafta içi bir yere gidemiyorum. Benim için evde kalmak her gün sendrom :)
Şafak
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





























.jpg)









.jpg)


