4 Mar 2015
ING BANK TURUNCU HESAPTAN EFT ÜCRETİ ALMAYA BAŞLAMIŞ
Merhaba,
Eski bankacı olmama rağmen bankalara masraf yada faiz ödemekten nefret ederim. Faiz neyse de işlem ücreti adı altında alınan ücretleri gereksiz buluyorum. Neden derseniz?
Eğer bir banka şubesi açtıysanız, çalışanların maaşlarını ve şubenin genel giderlerini öyle yada böyle ödeyeceksiniz. Şube sayısının artması demek, prestijnizin artması demektir çünkü. Tercih edildiğinizin bir göstergesidir. Bankalar, verdikleri kredilerden zaten gelir elde ediyorlar, hesaplara yatan vadesiz paralardan zaten para kazanıyorlar hesap işletim ücreti vb. masraflardan kazanmamakla sadece kardan zarar ederler.
Siz hatta şubede kullanmıyorsanız, paranızı bankamatikten yatırıp ödemeleri internet üzerinden yapıyorsanız buna da ücret ödememelisiniz.
Dün ING Bank internet bankacılığına girdiğimde, eft işlemlerinden masraf aldıklarını gördüm. Şaşırdım çünkü daha 10 gün önce böyle bir masraf yoktu. Herhangi bir bildirimde geldiğini hatırlamıyorum. Telefon bankacılığını aradım. Müşteri Hizmetleri artık telefon ve internet bankacılığından işlem başına masraf alınmaya başladığı bilgisini verdi. Tabi ki işleme devam etmedim. Bir başka banka hesabımdan bu işlemi ücretsiz yaptım. Oysa ing denilince benim aklıma hemen şu "paran burada değerli" diye başlayan jingle geliyordu :)
Belki büyük bir para değil istenilen rakam ama her ay yaptığım eftler birleşince paramı Turuncu hesapta tutmamın bir anlamı kalmıyor. Bu aralar sık televizyon reklamı yapıyorlar ama ellerindeki müşteriyi böyle küçük paralar nedeniyle başka bankaya yönlendiriyorlar. Oysa sevmiştim ben onları :)
Sizde banka hesaplarınızı arada bir kontrol ediyor musunuz? Bazen farkında bile olmuyoruz kesintilerin. Ekmek aslanın midesindeyken şu günlerde, paranızın kıymetini bilin. Gerekirse o tutarları bir garibana verin, en azından evine bir ekmek fazla götürsün.
Sonuçta bankaların bu paraya ihtiyacı yok ki. Peki siz bu tarz işlemleri yaparken neye önem veriyorsunuz?
Sevgiler
Şafak
40 METREKARE ALMANYA
Merhaba,
Biraz önce bir film seyrettim, üzerinde hiç konuşmayacağım. Nasıl bir şeydi o öyle. Korku filmi gibi sanki, bildiğin kabus...
Kadınlar her yerde yalnız, her yerde ezilen... Of ama off, içim daraldı resmen. Bir dönem gerçekten yaşanmışmıdır böyle hikayeler acaba.
Merak ederseniz "40 metre kare Almanya" diye aratın youtube da çıkıyor. Ama söyleyeyim çok sıkıcı ve korkunç bence. Niye mi paylaştım, çünkü şu an şok olmuş haldeyim :)
Sevgiler
Şafak
Sevgiler
Şafak
3 Mar 2015
MEDIPROCENTER'A BUGÜN ÜYE OLUN FIRSATLARI KAÇIRMAYIN
Merhaba,
Bugün sizlere yeni tanıştığım bir e-ticaret sitesinden bahsetmek istiyorum.
MediProCenter
MediProCenter 2014 yılında online medikal alışveriş sitesi olarak kurulan bir yer. Sitede Anne Sağlığından evde hasta bakım ürünlerine, Hastane demirbaşlarından gıda takviye ve vitamin ürünlerine, kişisel bakımdan tekerlekli sandalyeye, bebek bezinden süt saklama kabı kadar 23 kategoride bir çok çeşidi bir arada bulabiliyorsunuz.
MediProCenter e-ticaret sitesi güvenilir bir sağlık kurulu bünyesinde olduğu için kandırılma, farklı ürün gönderilmesi ya da hesap bilgilerinizin ele geçirilmesi vb. bir olay yaşama ihtimaliniz de yok.
Bu ürünü daha önce görmemiştim. Sezeryan kemeriymiş. İstenilmeyen kazalara karşı koruyormuş.
Zaman zaman bir çok kampanya yapıyorlar. Worldcard' a özel 6+4 taksit, bazı ürünlerde ücretsiz kargo, Günün ürünleri kategorisindeki ürünlere indirim ve havale ile ödemeye %3 indirim var. Bazı ürünlerin ikincisini %50 indirimli de alabiliyorsunuz hem de 115 TL üstü ödemelerde kargo bedava seçeneği ile.
Tüm ürünlerde kapıda ödeme seçeneğiniz de var. Yani ben öyle hesap bilgilerimi paylaşmam internetten alışveriş yapmam diyorsanız, medical ürün yelpazesi geniş olan MediProCenter'dan güvendiğiniz markaların ürünlerini gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
Şu an yapılan bir kampanya da yeni üye olacaklara 10 TL indirim çeki verilmesi. Dünya Kadınlar gününe özel bir kampanya daha yapacaklarını duydum, öğrenir öğrenmez de sizinle paylaşacağım :)
Bence bugünden üye olun çünkü yeni kampanya ile diğerini durdurabilirler. Tabi ki son havadisler için beni takipte kalın :)
Sevgiler
Şafak
2 Mar 2015
İSTANBUL BLOGGER BULUŞMASI
Merhaba,
Hatırlarsanız geçen hafta size İstanbul'da herkesin kendi imkanları ile katılacağı bir blogger buluşmasını duyurmuştum. Pazar günü oradayım ve gittiğime çok sevindim.
Katılım sayısı çok olmasa da sıcak bir sohbet havasında geçen buluşmada, birbirinden genç ve yetenekli bloggerla tanışma fırsatım oldu.
Buluşma mekanımız, Kadıköy Hayalperestdi. Girişte biraz karanlık görünce "Noluyo nereye geldik" dediysemde sonrasında ortam hoşuma gitti. Tabi her zamanki gibi benim bulmam biraz zor oldu ama Sosyal Annem blogunun sahibi sevgili Fatma beni bulunduğum yerden alıp mekana götürdü.
Farklı farklı konularda yazan çizen arkadaşların bazılarını daha önce takip etmiyordum ve sık sık görüşen bloggerların dışında da bir blog dünyası olduğunu bu buluşma ile daha iyi anladım. Çoğunlukla ticari bir kaygı gütmeden, sadece sevdikleri ve hoşlandıkları için bu işi yapan blogger arkadaşlar bana geleceği dair çok güzel umutlar verdi. Hepsini sizin nezdinizde tebrik ediyor ve sevgilerimi yolluyorum.
İşte o güne ait katılan bloglar ve günden kareler
Hatırlarsanız geçen hafta size İstanbul'da herkesin kendi imkanları ile katılacağı bir blogger buluşmasını duyurmuştum. Pazar günü oradayım ve gittiğime çok sevindim.
Katılım sayısı çok olmasa da sıcak bir sohbet havasında geçen buluşmada, birbirinden genç ve yetenekli bloggerla tanışma fırsatım oldu.
Buluşma mekanımız, Kadıköy Hayalperestdi. Girişte biraz karanlık görünce "Noluyo nereye geldik" dediysemde sonrasında ortam hoşuma gitti. Tabi her zamanki gibi benim bulmam biraz zor oldu ama Sosyal Annem blogunun sahibi sevgili Fatma beni bulunduğum yerden alıp mekana götürdü.
Farklı farklı konularda yazan çizen arkadaşların bazılarını daha önce takip etmiyordum ve sık sık görüşen bloggerların dışında da bir blog dünyası olduğunu bu buluşma ile daha iyi anladım. Çoğunlukla ticari bir kaygı gütmeden, sadece sevdikleri ve hoşlandıkları için bu işi yapan blogger arkadaşlar bana geleceği dair çok güzel umutlar verdi. Hepsini sizin nezdinizde tebrik ediyor ve sevgilerimi yolluyorum.
İşte o güne ait katılan bloglar ve günden kareler
Konuşmaktan fazla resim çekmeye fırsat bulamadık. Bu etkinliği tekrarlamayı istiyoruz. Duyuru yaptıklarında sizlerle paylaşacağım. O gün gelemeyen tüm blogger arkadaşları bekleriz.
Sevgiler
Şafak
27 Şub 2015
Şştt! Sus
Hep içimde bir ses....
Yaşananlar gerçek değil....
Öğreneceksin en sonunda her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu....
Şşşttt! Sus...
Bütün bunlar bir rüya.
Kapama gözlerini
Ben buradayım hala
Nefesini duyuyorum her şarkıda.
Her acıda....
Buz tutmuş en gizli köşeleri yüreğimin
Kelebeklerin gelmesini bekliyor...
Şşştt!! Sus...
Bütün bunlar bir rüya
Uyanacaksın sabah olunca....
26 Şub 2015
YOĞURTLU HAVUÇ KAVURMA
Merhaba,
Yemek tariflerimi özlediniz mi :) Yaklaşık 10 gündür paylaşmadığımı fark ettim de. Bugün sizlere hem günlük sofralarınızda, hem de özel davetlerinizde meze olarak kullanacağınız bir tarif paylaşmak istiyorum. Yapımı çok kolay, gramı gramına malzeme gerektirmiyor. Evde ne kadar varsa yapabileceğiniz bir meze. Yoğurtlu havuç kavurma.
O nedenle malzeme miktarı belirtmeden yapımına geçiyorum.
Havuçları temizleyip rendeleyin. Bir miktar zeytinyağını ateşte ısıtın ve havuçları içine koyarak orta ateşte kavurmaya başlayın. Sık sık karıştırın ki her tarafı eşit olarak kavrulsun. Dilerseniz biraz tat versin diye biber salçası ekleyebilirsiniz.
İyice kavrulup yumuşayan havuçları servis tabağına alın. Soğumasını bekleyin.
Üzerine dilerseniz sade dilerseniz sarımsaklı yoğurt dökerek -ki sarımsaklı daha güzel oluyor, tamamını kaplayın. Üzerine nane, kırmızı biber ve karabiber dökerek servise hazır hale getirin.
Afiyet olsun
Şafak
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

.jpg)




.jpg)









